رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام خبر داد؛

اجرای مستمر طرح برخورد با خودرو‌های هنجار شکن 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام گفت: در مرحله دوم اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و ترافیکی در تفرجگاه بام ایلام ۲۷ دستگاه خودروی متخلف که اقدام به حرکات نارمتعاف و نمایشی کردند روانه پارکینگ شد.

سرهنگ ابوالفضل کوهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: باتوجه به گرم شدن هوا و گرایش مردم به استفاده از تفرجگاه‌های اطراف شهر، طرح برخورد با خودرو‌های هنجارشکن که برای جلب توجه اقدام به دور دور می‌کند بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام با اشاره به اینکه هماهنگی لازم درخصوص توقیف این دسته از وسایل نقلیه با مرجع قضایی انجام شده بیان کرد: ماموران پلیس راهور در صورت مشاهده خودرو‌های هنجارشکن پس از اعمال قانون راننده خاطی را در جهت مطالبه به حق مردم به مراجع قضائی معرفی می‌کنند.

او بابیان اینکه ۲۷ دستگاه خودروی متخلف دیگر در ادامه اجرای این طرح دربام ایلام متوقف و روانه پارکینگ شدند، اظهار کرد: آرامش روانی مردم و نظم اجتماعی خط قرمز پلیس بوده و با کسانی که با حرکات نمایشی و مخاطره آفرین سلامت روانی و جسمی مردم را به مخاطر میاندازد برابرقانون برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.